Lite kult sådär

Just nu är jag inte inne på min egna dator och på denna dator vill tydligen Google translate översätta allt. Den översatte även min svenska text här på bloggen (tidigare inlägg) till svenska.. känns ju bra! Men det blev lite knasigt ..

Såhär vill Google translate att min text ska se ut.

JAG HAR Fatt Lite klagomål In ATT JAG Bara SÖLKORV UPP Musik och bilder. JAG Namn nämner Inga .. (FANNY). Att JAG Bara SÖLKORV UPP bilder och musik Berör Väl In ATT JAG tycker ATT DET känns obekvämt and underligt ATT skriva texter OM min Dag. Män OM NI Vill ha Mer AV DET JAG Kan Väl försöka mig in DET, VAD Säger ni .. Vill ni ha Personliga texter också? : D OM NI integ svarar Kommer JAG hemsöka er .. snabb na. Eller?

HAHAH. Kult. Min favorit är 'SÖLKORV UPP bilder och musik.' Vilken är er? Jag gillar även: 'OM NI integ svarar Kommer JAG hemsöka er .. snabb na.'

Fett nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0